Souffle acide du vent, larmes brulantes du ciel. Le monde ne ressemble plus aux paysages d'autrefois. Les cataclysmes ont frappé, des colonnes de flammes et de fumées se sont élevées sur l'horizon. La guerre. La guerre des hommes. Et nous, les loups n'avons eu d'autres choix que de fuir. Nombreux furent nos congénères emportés. Nous traversâmes les plaines cabossées, les forêts de cendres, poursuivis par la faim, traqués par la mort.
Notre salut, nous le devions malheureusement à ceux qui avaient provoqué notre malheur.
Ben justement, avec l'aura, ça donne un meilleur résultat, alors je préfère avec l'aura ^^'
Emarok
Pierre d'Été
Fiche de personnage force: (100/100) agilité: (100/100) endurance: (100/100)
En savoir plus
Âge Personnage :
X ans
Rang :
Silva
Niveau Rang :
Seigneur
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+0
Bonus Agilité :
+0
Bonus Endurance :
+0
Bonus score de chasse :
Score de chasse : +8
Nombre de lancers quotidien :
Nombre de Chasse : +6
Bonus Santé :
Bonus Santé : 1
Bonus/Malus Autres :
+ 6 dé guérisseurs
Compétence d'élite :
Ven 19 Juin - 11:04
xDD et voilà :
Invité
Invité
En savoir plus
Ven 19 Juin - 11:09
Merci !!! C'est parfait, je vais arrêter de t'embêter maintenant ^^
Invité
Invité
En savoir plus
Lun 22 Juin - 17:45
Coucou,
Tu vas bien? (me revoilà ^^)
Type de commande : fiche de RP Schema ou explication : j'en aimerais bien une dans le même style que celle que tu as faites pour Yroen mais avec des formes plus élancée et arrondies. EDIT: J'aimerai bien, une image en haut, un endroit pour mettre les jauges et aussi une petite ligne pour les participants S'il te plaît ^^.
comme ça ^^:
Titre du rp au choix
F : 87 A : 88 E : 60
Haec dum oriens diu perferret, caeli reserato tepore Constantius consulatu suo septies et Caesaris ter egressus Arelate Valentiam petit, in Gundomadum et Vadomarium fratres Alamannorum reges arma moturus, quorum crebris excursibus vastabantur confines limitibus terrae Gallorum. Unde Rufinus ea tempestate praefectus praetorio ad discrimen trusus est ultimum. ire enim ipse compellebatur ad militem, quem exagitabat inopia simul et feritas, et alioqui coalito more in ordinarias dignitates asperum semper et saevum, ut satisfaceret atque monstraret, quam ob causam annonae convectio sit impedita.
Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.
Cumque pertinacius ut legum gnarus accusatorem flagitaret atque sollemnia, doctus id Caesar libertatemque superbiam ratus tamquam obtrectatorem audacem excarnificari praecepit, qui ita evisceratus ut cruciatibus membra deessent, inplorans caelo iustitiam, torvum renidens fundato pectore mansit inmobilis nec se incusare nec quemquam alium passus et tandem nec confessus nec confutatus cum abiecto consorte poenali est morte multatus. et ducebatur intrepidus temporum iniquitati insultans, imitatus Zenonem illum veterem Stoicum qui ut mentiretur quaedam laceratus diutius, avulsam sedibus linguam suam cum cruento sputamine in oculos interrogantis Cyprii regis inpegit.
Eo adducta re per Isauriam, rege Persarum bellis finitimis inligato repellenteque a conlimitiis suis ferocissimas gentes, quae mente quadam versabili hostiliter eum saepe incessunt et in nos arma moventem aliquotiens iuvant, Nohodares quidam nomine e numero optimatum, incursare Mesopotamiam quotiens copia dederit ordinatus, explorabat nostra sollicite, si repperisset usquam locum vi subita perrupturus.
Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque solvitur sexus. Itaque tum Scaevola cum in eam ipsam mentionem incidisset, exposuit nobis sermonem Laeli de amicitia habitum ab illo secum et cum altero genero, C. Fannio Marci filio, paucis diebus post mortem Africani. Eius disputationis sententias memoriae mandavi, quas hoc libro exposui arbitratu meo; quasi enim ipsos induxi loquentes, ne 'inquam' et 'inquit' saepius interponeretur, atque ut tamquam a praesentibus coram haberi sermo videretur. Illud tamen clausos vehementer angebat quod captis navigiis, quae frumenta vehebant per flumen, Isauri quidem alimentorum copiis adfluebant, ipsi vero solitarum rerum cibos iam consumendo inediae propinquantis aerumnas exitialis horrebant. Post hanc adclinis Libano monti Phoenice, regio plena gratiarum et venustatis, urbibus decorata magnis et pulchris; in quibus amoenitate celebritateque nominum Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis. Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu.
Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis. Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu.
Police & Couleurs : couleurs: blanc, bleu et gris glacé
Police: Amatic SC pour le titre si possible et Old Standard TT pour le reste Autre : Si tu es arrivée jusqu'ici, c'est que tu n'es pas mortes, le cerveau éclaté par ma demande^^ Alors MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI MERCI x100000000000000000 si tu l'acceptes
Emarok
Pierre d'Été
En savoir plus
Âge Personnage :
X ans
Rang :
Silva
Niveau Rang :
Seigneur
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+0
Bonus Agilité :
+0
Bonus Endurance :
+0
Bonus score de chasse :
Nombre de Chasse : +6
Bonus Santé :
Bonus Santé : 1
Bonus/Malus Autres :
+ 6 dé guérisseurs
Compétence d'élite :
Mar 23 Juin - 13:35
hellow ! pourait-tu me lister ce que tu souhaite dans ta fiche rp ? une image ? les participants ?
Invité
Invité
En savoir plus
Jeu 25 Juin - 19:56
Et voilà c'est fait
Emarok
Pierre d'Été
<div style="font-size:30px;font-family: 'Amatic SC', cursive;color:#8C8C8C;text-align:center;margin-top:90px;"> La tranquillité, un si grand luxe ? </div><div style="font-size:9px;font-family:Arial;text-transform:uppercase;text-align:center;"> Andreion & Nohy</div>
<div style="border-left:2px solid #7D9CC1;padding-left:10px;margin-bottom:80px;"><div class="andletrine">O</div>mitto iuris dictionem in libera civitate contra leges senatusque consulta; caedes relinquo; libidines praetereo, quarum acerbissimum extat indicium et ad insignem memoriam turpitudinis et paene ad iustum odium imperii nostri, quod constat nobilissimas virgines se in puteos abiecisse et morte voluntaria necessariam turpitudinem depulisse. Nec haec idcirco omitto, quod non gravissima sint, sed quia nunc sine teste dico.
Proinde concepta rabie saeviore, quam desperatio incendebat et fames, amplificatis viribus ardore incohibili in excidium urbium matris Seleuciae efferebantur, quam comes tuebatur Castricius tresque legiones bellicis sudoribus induratae.
Dum haec in oriente aguntur, Arelate hiemem agens Constantius post theatralis ludos atque circenses ambitioso editos apparatu diem sextum idus Octobres, qui imperii eius annum tricensimum terminabat, insolentiae pondera gravius librans, siquid dubium deferebatur aut falsum, pro liquido accipiens et conperto, inter alia excarnificatum Gerontium Magnentianae comitem partis exulari maerore multavit.
<div style="font-family:arial;text-transform:uppercase;font-size:9px;color:#444444;text-align:center;">Code de la fiche by Helya</div> </div></div> </center>
force : 45
Agilité : 33
Endurance : 85
La tranquillité, un si grand luxe ?
Andreion & Nohy
O
mitto iuris dictionem in libera civitate contra leges senatusque consulta; caedes relinquo; libidines praetereo, quarum acerbissimum extat indicium et ad insignem memoriam turpitudinis et paene ad iustum odium imperii nostri, quod constat nobilissimas virgines se in puteos abiecisse et morte voluntaria necessariam turpitudinem depulisse. Nec haec idcirco omitto, quod non gravissima sint, sed quia nunc sine teste dico.
Proinde concepta rabie saeviore, quam desperatio incendebat et fames, amplificatis viribus ardore incohibili in excidium urbium matris Seleuciae efferebantur, quam comes tuebatur Castricius tresque legiones bellicis sudoribus induratae.
Dum haec in oriente aguntur, Arelate hiemem agens Constantius post theatralis ludos atque circenses ambitioso editos apparatu diem sextum idus Octobres, qui imperii eius annum tricensimum terminabat, insolentiae pondera gravius librans, siquid dubium deferebatur aut falsum, pro liquido accipiens et conperto, inter alia excarnificatum Gerontium Magnentianae comitem partis exulari maerore multavit.
Code de la fiche by Helya
Invité
Invité
En savoir plus
Ven 26 Juin - 18:48
Coucou, c'est super beau Merci beaucoup. Pourrais-tu juste changer les couleurs et la police? Pour mettre celles que je préférerais avoir?
En tous cas, c'est un travail magnifique que tu produits pour tes créations.
Invité
Invité
En savoir plus
Ven 26 Juin - 18:54
Coucou ♥
Type de commande : Fiche RP Schema ou explication : J'aimerai que la mise en forme soit un peu comme celle de Kora https://neworld.forumpro.fr/t1152p330-atelier-de-helya-libres-services-commandes pour les couleurs j'aimerai du blanc / bleu et bleu clair s'il te plaît, j'aimerai beaucoup qu'il y ait un petit bandeau comme celui que j'ai montré (je ne sais pas si tu arrives à voir quelle commande c'est :s) Exemple de code que vous appréciez : ici Police & Couleurs : libre pour la police et pour les couleurs j'aimerai des tons clairs (féerique) bleu / blanc et rose très clair s'il te plaît :3 Autre : J'espère que c'est assez clair ... x3 Merci d'avance !
Helya
Braise d'Hiver
Fiche de personnage force: (105/100) agilité: (105/100) endurance: (105/100)
En savoir plus
Âge Personnage :
4 ans
Rang :
Alpha
Niveau Rang :
//
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+4
Bonus Agilité :
+4
Bonus Endurance :
+4
Bonus score de chasse :
Nombre de Chasse : 6
Bonus Santé :
Bonus Santé : 0
Bonus/Malus Autres :
BONUS COMBAT (Trait de faction)
– Réduit la gravité des Blessures reçues
– Augmente la gravité des Blessures de l'adversaire
BONUS CHASSE (Trait de faction)
– 2 proies au lieu d'une seule lors d'un 18 au dé
– 1 Lancer de dé de chasse supplémentaire
– +3 aux résultats du dé de chasse
Compétence d'élite :
Sam 27 Juin - 11:26
hey bien sur ^^ donne moi tes couleurs et ta police et je modifie ! Buckingham: si tu pouvais me rappeler le type de bandeau xD si non je prend !
En savoir plus
Âge Personnage :
4 ans
Rang :
Alpha
Niveau Rang :
//
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+4
Bonus Agilité :
+4
Bonus Endurance :
+4
Bonus score de chasse :
Bonus Santé :
Bonus/Malus Autres :
Compétence d'élite :
Sam 27 Juin - 12:13
okay je te fais çà !
Invité
Invité
En savoir plus
Sam 27 Juin - 22:09
Merci ♥
Invité
Invité
En savoir plus
Mer 1 Juil - 11:54
Je les ai mis sous Polices et couleurs
Helya
Braise d'Hiver
En savoir plus
Âge Personnage :
4 ans
Rang :
Alpha
Niveau Rang :
//
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+4
Bonus Agilité :
+4
Bonus Endurance :
+4
Bonus score de chasse :
Bonus Santé :
Bonus/Malus Autres :
Compétence d'élite :
Mer 1 Juil - 11:56
tu aurait des code couleurs précis ? ^^
Helya
Braise d'Hiver
En savoir plus
Âge Personnage :
4 ans
Rang :
Alpha
Niveau Rang :
//
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+4
Bonus Agilité :
+4
Bonus Endurance :
+4
Bonus score de chasse :
Bonus Santé :
Bonus/Malus Autres :
Compétence d'élite :
Mer 1 Juil - 12:03
le blanc fait mal au yeux ^^ le bleu ne sachant pas claire, foncé, turquoise (il y a plein de bleu et de gris) j'ai pris celui du fond du forum ...
Invité
Invité
En savoir plus
Ven 3 Juil - 16:00
Merci beaucoup Helya, il est comme je voulais
PS: dsl je ne suis pas super actif en ce moment. J'espère que je ne t'ai pas fait trop attendre.
Helya
Braise d'Hiver
En savoir plus
Âge Personnage :
4 ans
Rang :
Alpha
Niveau Rang :
//
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+4
Bonus Agilité :
+4
Bonus Endurance :
+4
Bonus score de chasse :
Bonus Santé :
Bonus/Malus Autres :
Compétence d'élite :
Lun 6 Juil - 13:59
t'en fais pas ^^ Indiana, j'ai eu un peu de mal, je ne suis pas satisfaite du bandeau >_< je cherche et je continue xD
Invité
Invité
En savoir plus
Lun 6 Juil - 14:01
Pas de soucis, prends ton temps ! ♥
Fjorgur
Mémoire des Mondes
En savoir plus
Âge Personnage :
X ans
Rang :
Rang
Niveau Rang :
Niveau
Maladie :
Blessure :
Détails blessures :
Pas de Blessure
Détails maladie :
Pas de Symptôme
Bonus Force :
+0
Bonus Agilité :
+0
Bonus Endurance :
+0
Bonus score de chasse :
Score de chasse : +0
Nombre de Chasse : +0
Bonus Santé :
Bonus/Malus Autres :
Bonus/Malus Autres (autres dés)
Compétence d'élite :
Mer 8 Juil - 20:59
Hello ! o/ je viens te commander un couple de fiche RP/gestion si ça ne te dérange pas :3 C'est une commande assez compliquée et peut-être que je ne m'exprime pas bien, donc pose moi des questions s'il faut !
Type de commande : fiche RP + fiche gestion Schema ou explication : Il faudrait que ça ressemble un peu à un post de blog/journal si possible. En haut à gauche il y aurait écrit la date en petit, et à droite la place pour une citation et les participants, puis le titre au milieu de la page juste en-dessous (dans le même style que celle qui servait d'inspi' pour Andreion) Si tu pouvais rajouter en bas de la page un truc avec une bulle et écrit "0 commentaires" ce serait super mais pas indispensable ^^
Pour la gestion, ce serait le même genre, avec la date, le titre et la citation au même endroit, mais dans l'espace d'écriture il y aurait un bloc central, puis une image en 200*320 à côté, et un bloc "liens recherchés" en-dessous (un peu comme la dernière que je t'ai commandée :3) Exemple de code que vous appréciez :
Spoiler:
Titre du rp de ton choix
PSEUDO & PSEUDO
Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque solvitur sexus. Itaque tum Scaevola cum in eam ipsam mentionem incidisset, exposuit nobis sermonem Laeli de amicitia habitum ab illo secum et cum altero genero, C. Fannio Marci filio, paucis diebus post mortem Africani. Eius disputationis sententias memoriae mandavi, quas hoc libro exposui arbitratu meo; quasi enim ipsos induxi loquentes, ne 'inquam' et 'inquit' saepius interponeretur, atque ut tamquam a praesentibus coram haberi sermo videretur. Illud tamen clausos vehementer angebat quod captis navigiis, quae frumenta vehebant per flumen, Isauri quidem alimentorum copiis adfluebant, ipsi vero solitarum rerum cibos iam consumendo inediae propinquantis aerumnas exitialis horrebant. Post hanc adclinis Libano monti Phoenice, regio plena gratiarum et venustatis, urbibus decorata magnis et pulchris; in quibus amoenitate celebritateque nominum Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis. Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu.
Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis. Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu.
C'est plus ou moins dans le style auquel j'aspire ^^ Police & Couleurs : Police libre ^^. Pour les couleurs, quelque chose avec de l'orange, peut-être blanc, orange et gris ? Comme d'habitude, ne te casse pas la tête là-dessus x) Autre : Je pense que j'ai à peu près tout dit ? Si tu veux rajouter des trucs ou même en déplacer voire en enlever si tu trouves que ça ne va pas, tu peux o/ merci d'avance